Нацыянальны культурны кампанент у стварэнні брэндаў для беларускіх тавараў / Л. Д. Сінькова // Журналістыка — 2020 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 22-й Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 12—13 лістапада 2020 г. / [рэдкалегія: В. М. Самусевіч (галоўны рэдактар) і інш.]. — Мінск, 2020. — С. 343―347

Автор: Сінькова, Л. Д. (нар. 1958)
Другие авторы/ответственные: "Журналістыка — 2020: стан, праблемы і перспектывы", міжнародная навукова-практычная канферэнцыя (22; Мінск)
Вид документа: Статьи
Язык: Белорусский
Английский
Предмет: