Музей-скансэн ва ўмовах камерцыялізацыі сацыяльна-культурнай сферы: культуралагічны аспект / Барткова М. М. // Культурная спадчына, менеджмент, маркетынг. Іх роля ў развіцці музея : матэрыялы навукова-практычнай канферэнцыі (Мінск, 1 снежня 2009 г.) / [укладальнік С. Б. Маеўская]. — Мінск, 2010. — С. 30―39
Автор: | Барткова, М. М. |
---|---|
Другие авторы/ответственные: | "Культурная спадчына, менеджмент, маркетынг. Іх роля ў развіцці музея", навукова-практычная канферэнцыя (2009; Мінск) |
Вид документа: | Статьи |
Язык: | Белорусский |
Предмет: |
Загрузка...